§ 1.
Powołuje Komisję ds. zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w składzie:
1) dr Damian Kania – Koordynator ds. dostępności
2) mgr inż. Dominik Gołaszewski – Członek Komisji,
3) mgr Małgorzata Kubasik- Członek Komisji,
4) mgr Anna Malinowska – Członek Komisji,
5) mgr Przemysław Pieniężny – Członek Komisji,
6) dr Agnieszka Smykla – Członek Komisji.
§ 2.
1. Do zadań Komisji należy:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Uczelnię;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Uczelnię;
3) monitorowanie działalności Uczelni, w zakresie zapewniania dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami.
2. Pracami Komisji kieruje Koordynator ds. zapewnienia dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami jako jej Przewodniczący.
§ 3.
Do zadań Przewodniczącego należy w szczególności:
1) kierowanie pracami Komisji;
2) przyjmowanie rekomendacji oraz opinii od Członków Komisji w zakresie poprawy/zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3) występowanie z wnioskami, rekomendacjami, opiniami do Rektora;
4) sporządzanie sprawozdań wymaganych przepisami prawa.
§4.
Do zadań Członków Komisji należy w szczególności:
1) realizowanie zadań zleconych przez Przewodniczącego w ramach działalności Komisji;
2) występowanie do Przewodniczącego z wnioskami, opracowywanie rekomendacji oraz opinii,
3) współpraca przy sporządzaniu sprawozdań wymaganych przepisami prawa.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.