W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Akademia Wychowania Fizycznego
im. Jerzego Kukuczki w Katowicach


ul. Mikołowska 72a, 40-065 Katowice


e-mail: rektorat@awf.katowice.pl
Adres skrzynki Epuap: /AWF/SkrytkaESP


tel. +48 32 2075100
fax. +48 32 2075200


NIP: 634-019-53-42, Regon: 000327882
Konto: 54 1050 1214 1000 0007 0000 7784

Zarządzenie nr ZR 029/2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie zmiany zarządzenia Nr 8/2019 Rektora Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach z dnia 6 marca 2019 roku w sprawie zasad organizacji rekrutacji na studia, zakresu prac związanych z rekrutacją, trybu powoływania komisji rekrutacyjnej oraz zasad jej wynagradzania
Status obowiązujące
Uwagi Działając na podstawie § 61 Statutu, art. 72 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 85 ze zm.), oraz w związku z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 23 marca 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania niektórych podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. 2020 poz. 511, ze zm.) oraz rekomendacjami Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego

§ 1.

W zarządzeniu Nr 8/2019 Rektora Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach z dnia 6 marca 2019 roku w sprawie zasad organizacji rekrutacji na studia, zakresu prac związanych z rekrutacją, trybu powoływania komisji rekrutacyjnej oraz zasad jej wynagradzania:

1)     w § 1 ust. 2-3 otrzymują brzmienie:

„2. Informacje dotyczące postępowania rekrutacyjnego udzielane są telefonicznie lub drogą e-mailową.

3. Kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia wprowadzają do systemu IRK skany wymaganych dokumentów w terminie siedmiu dni od ogłoszenia listy zakwalifikowanych do przyjęcia. Złożenie dokumentów skutkuje wpisem na listę studentów.”;

2)     w § 1 uchyla się ust. 4;

3)      w § 1 ust. 8 otrzymuje brzmienie: „Odwołanie od decyzji komisji rekrutacyjnej o odmowie przyjęcia na studia wnosi się, do rektora (organu odwoławczego) za pośrednictwem komisji rekrutacyjnej (organu pierwszej instancji); odwołanie nie wymaga szczegółowego uzasadnienia. Odwołanie składa się poprzez system IRK.”.

4)     w § 2 ust. 3 uchyla się pkt 3;

5)     w § 2 ust. 3 pkt 12 otrzymuje brzmienie: „zatwierdzenie harmonogramów dyżurów w zdalnym Punkcie Rekrutacyjnym lub w miejscach ustalonych odrębnie, z uwzględnieniem dyżurów od lipca do października włącznie:”; 

6)     w § 2 ust. 5 pkt 1 otrzymuje brzmienie: „pełnienie dyżurów w zdalnym Punkcie Rekrutacyjnym, zgodnie z harmonogramami podanymi do wiadomości na stronie internetowej w systemie IRK, z uwzględnieniem dyżurów od lipca do października włącznie;”;

7)     w § 2 ust. 5 pkt 3 słowo „bezpośrednio” zastępuje się słowem „zdalnie”;

8)     w § 2 ust. 5 pkt 4 otrzymuje brzmienie: „rozwiązywanie problemów kandydatów i pomoc przy korzystaniu z systemu IRK (zdalnie, telefonicznie, e-mailowo), od lipca do października;”;

9)     w § 2 ust. 5 uchyla się punkty 6-10, 12;

10) w § 2 ust. 5 pkt 14 otrzymuje brzmienie: „zdalne przyjmowanie odwołań od decyzji o odmowie przyjęcia na studia z kompletem skanów niezbędnych dokumentów i zdalne przekazywanie ich koordynatorom kierunków do zaopiniowania;”;

11) w § 2 ust. 6 pkt 4 słowo „przyjmowanie” zastępuje się słowami „wykonywanie wydruków skanów dokumentów”, a słowa „potwierdzanie zgodności z oryginałem kserokopii składanych dokumentów” zastępuje się słowami „potwierdzanie zgodności z oryginałem wydruków skanów dokumentów po rozpoczęciu roku akademickiego i ograniczeniu restrykcji związanych z pandemią”;

12) w § 2 ust. 6 uchyla się pkt 8 i 10;

13) uchyla się zapisy dotyczące sprawdzianów sprawności fizycznej.

§ 2.

Zarządzenie dotyczy rekrutacji w 2020 roku i wchodzi w życie z dniem 26 maja 2020 r.

 

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego