W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Akademia Wychowania Fizycznego
im. Jerzego Kukuczki w Katowicach


ul. Mikołowska 72a, 40-065 Katowice


e-mail: rektorat@awf.katowice.pl
Adres skrzynki Epuap: /AWF/SkrytkaESP


tel. +48 32 2075100
fax. +48 32 2075200


NIP: 634-019-53-42, Regon: 000327882
Konto: 54 1050 1214 1000 0007 0000 7784

Zarządzenie nr ZR 031/2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie powołania Uczelnianej Komisji do przeprowadzania oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy w Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
Status obowiązujące
Uwagi Działając na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r., poz. 478 t.j.) w zw. z art. art. 23711a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 t.j.) w zw. z §66 Statutu Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach zarządza się, co następuje: 

§ 1.

Powołuję Uczelnianą Komisję do przeprowadzania oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy w Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, zwaną dalej Komisją, w następującym składzie: 

1)      mgr Małgorzata Kubasik – Przewodnicząca Komisji; 

2)      mgr inż. Anna Grzybczyńska-Cisek – Członek Komisji;

3)      prof. dr hab. n.med. Andrzej Małecki – Członek Komisji;

4)      dr Bartłomiej Szade – Członek Komisji;

5)      Andrzej Garbaciak – Członek Komisji.

§ 2.

1.      Do zadań Komisji należy:

1)      identyfikacja, analiza zagrożeń dla zdrowia i życia na poszczególnych stanowiskach pracy;

2)      szacowanie ryzyka; 

3)      opracowanie środków i działań profilaktycznych zmniejszających ryzyko zawodowe.

2.      Do zadań Przewodniczącego Komisji należy w szczególności:

1)      zwoływanie posiedzeń Komisji nie rzadziej niż 1 raz na pół roku;

2)      kierowanie pracami Komisji;

3)      występowanie do Rektora z wnioskami, opiniami, rekomendacjami w ramach działalności Komisji.

3.      Do zadań Członków Komisji należy w szczególności:

1)      udział w posiedzeniach Komisji;

2)      realizowanie zadań zleconych przez Przewodniczącego w ramach działalności Komisji;

3)      występowanie do Przewodniczącego z wnioskami, opracowywanie rekomendacji oraz opinii. 

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 

Załączniki

Powiadom znajomego