W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Akademia Wychowania Fizycznego
im. Jerzego Kukuczki w Katowicach


ul. Mikołowska 72a, 40-065 Katowice


e-mail: rektorat@awf.katowice.pl
Adres skrzynki Epuap: /AWF/SkrytkaESP


tel. +48 32 2075100
fax. +48 32 2075200


NIP: 634-019-53-42, Regon: 000327882
Konto: 54 1050 1214 1000 0007 0000 7784

Zarządzenie nr ZR 015/2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie powołania Komisji ds. zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Status obowiązujące
Uwagi Na podstawie art. 3 pkt 1 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami z dnia 19 lipca 2019 r. (Dz. U. 2020 poz. 1062t.j.) w zw. z art. 23 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r., poz. 478 t.j.) oraz § 64 Statutu Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki  w Katowicach zarządzam, co następuje:

§ 1.

Powołuje Komisję ds. zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w składzie:

1)   dr Damian Kania – Koordynator ds. dostępności

2)   mgr inż. Dominik Gołaszewski – Członek Komisji,

3)   mgr Małgorzata Kubasik- Członek Komisji,

4)   mgr Anna Malinowska – Członek Komisji,

5)   mgr Przemysław Pieniężny – Członek Komisji,

6)   dr Agnieszka Smykla – Członek Komisji.

§ 2.

1.      Do zadań Komisji należy: 

1)      wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Uczelnię;

2)      przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Uczelnię;

3)      monitorowanie działalności Uczelni, w zakresie zapewniania dostępności osobom 
ze szczególnymi potrzebami.

2.      Pracami Komisji kieruje Koordynator ds. zapewnienia dostępności osobom 
ze szczególnymi potrzebami jako jej Przewodniczący.

§ 3.

Do zadań Przewodniczącego należy w szczególności:

1)      kierowanie pracami Komisji;

2)      przyjmowanie rekomendacji oraz opinii od Członków Komisji w zakresie poprawy/zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami; 

3)      występowanie z wnioskami, rekomendacjami, opiniami do Rektora;

4)      sporządzanie sprawozdań wymaganych przepisami prawa. 

§4.

Do zadań Członków Komisji należy w szczególności:

1)   realizowanie zadań zleconych przez Przewodniczącego w ramach działalności Komisji;

2)   występowanie do Przewodniczącego z wnioskami, opracowywanie rekomendacji oraz opinii,

3)   współpraca przy sporządzaniu sprawozdań wymaganych przepisami prawa.

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Powiadom znajomego