W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Akademia Wychowania Fizycznego
im. Jerzego Kukuczki w Katowicach


ul. Mikołowska 72a, 40-065 Katowice


e-mail: rektorat@awf.katowice.pl
Adres skrzynki Epuap: /AWF/SkrytkaESP


tel. +48 32 2075100
fax. +48 32 2075200


NIP: 634-019-53-42, Regon: 000327882
Konto: 54 1050 1214 1000 0007 0000 7784

Uchwała nr RWZST-5-X/2/2020

Szczegóły
jakiego organu Rady Wydziału
z dnia
w sprawie opinii dotyczącej Regulaminu praktyk studenckich kierunku zarządzanie
zmieniona przez RWZST-3-IV/1/2021
na podstawie W związku z § 1 ust. 1 pkt 10 Uchwały Nr AR001-2-X/I/2019 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach z dnia 29 października 2019 roku w sprawie ustalenia wytycznych dla Rad Wydziałów AWF Katowice oraz § 3 ust.1 pkt 8 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów, Rada Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką uchwala, co następuje:
status uchwały obowiązująca

§ 1.
Wnioskuje o dokonanie zmiany zapisu Regulaminu praktyk studenckich kierunku zarządzanie: § 3, ust. 5 otrzymuje brzmienie: 
„Student zobowiązany jest spełnić wszelkie wymogi określone przez Instytucję, w której realizowana jest praktyka np. ubezpieczenie, badania, szczepienia.” 

§ 2.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Uprawnionych do głosowania: 14 osób, obecnych: 13 osób, głosowało: 13 osób.
Głosowanie: 13 TAK, 0 NIE, 0 WSTRZ.

Rada Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach w głosowaniu jawnym jednogłośnie podjęła uchwałę w sprawie Regulaminu praktyk studenckich kierunku zarządzanie.



Dziekan
Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką

dr Grzegorz Mikrut




__________________________________________________________________________________________________

Załącznik nr 1
do Uchwały Nr RWZST-5-X/2/2020
z dnia 13 października 2020r. 

REGULAMIN PRAKTYK STUDENCKICH
na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką na kierunku zarządzanie
Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach


§ 1.
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin praktyk studenckich (zwany dalej ,,regulaminem”) określa zakres i tryb odbywania praktyk studenckich (zwanych dalej ,,praktykami”) przewidzianych w programie studiów na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach (zwanego dalej ,,Wydziałem Zarządzania Sportem i Turystyką” lub „Uczelnią”).
  2. Praktyki studenckie stanowią integralną część planu studiów i programów nauczania, którym przypisana jest odpowiednia liczba punktów ECTS. 
  3. Praktyki studenckie mogą być realizowane w kraju i za granicą.
  4. Praktyki mogą być realizowane w sektorze usług sportowo – rekreacyjnych, turystycznych, w organizacjach nastawionych na zysk, jak i administracji publicznej oraz organizacjach non-profit. 
  5. Ogólny nadzór nad przebiegiem praktyk realizowanych w ramach planu studiów i programów nauczania Uczelni sprawuje kierownik (zwany dalej kierownikiem praktyk), zatrudniony na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką.

§ 2.
CELE PRAKTYK

Celem praktyki jest poznanie przez studenta funkcjonowania organizacji oraz nabycia wiedzy, umiejętności i kompetencji do praktycznego wykonywania zawodu, a także współpraca z otoczeniem zewnętrznym i współdziałanie w zespole pracowniczym. 

§ 3.
ORGANIZACJA I PRZEBIEG PRAKTYK

  1. Praktyki studenckie podlegają obligatoryjnemu zaliczeniu na studiach stacjonarnych, a liczba godzin określona jest w planach studiów.
  2. Student może zrealizować dodatkową liczbę godzin praktyk.
  3. Termin realizacji praktyki nie może kolidować z innymi obowiązkowymi zajęciami studenta objętymi planami studiów i programami nauczania.
  4. Studentowi nie przysługuje żadne świadczenie od Uczelni z tytułu realizacji praktyki.
  5. Student zobowiązany jest spełnić wszelkie wymogi określone przez Instytucję, w której realizowana jest praktyka np. ubezpieczenie, badania, szczepienia.

§ 4.
DOKUMENTACJA PRZEBIEGU PRAKTYKI STUDENCKIEJ

  1. Student zobowiązany jest do prowadzenia dziennika praktyk.
  2. Dziennik praktyk stanowi własność studenta i przedstawiany jest w przedsiębiorstwie/ organizacji w której student odbywa praktykę oraz na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką celem uzyskania zaliczenia praktyk.
  3. W dzienniku praktyk student odnotowuje przebieg zrealizowanej praktyki.
  4. Niezaliczenie praktyki jest równoznaczne z niezaliczeniem przedmiotu.

§ 5.
ZWOLNIENIE Z ODBYCIA PRAKTYKI

  1. Student Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką może ubiegać się o zwolnienie z odbycia praktyki w części lub w całości w przypadku:
    1. szczególnej aktywności zawodowej związanej z profilem realizowanych studiów (specjalnością),
    2. udziału w wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, seminaria, warsztaty) o znaczeniu międzynarodowym, 
    3. wykonywaniem umowy wolontariatu (według przedstawionych godzin pracy), 
    4. zaangażowaniu się w projekty badawcze i inne działania praktyczne na rzecz rozwoju Uczelni.
  2. Zgoda na zwolnienie studenta z realizacji praktyki zawodowej w całości lub części przypisanych w programie studiów godzin na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką wydawana jest przez kierownika praktyk na pisemny wniosek studenta. 
  3. Zakres zwolnienia z części liczby godzin praktyk zawodowych w danym roku akademickim opisany jest w Zarządzeniu Dziekana o częściowym rozliczeniu godzin praktyk zawodowych studentów Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką.

§ 6.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, a dotyczących praktyk studenckich, decyzje podejmuje kierownik praktyk.
  2. Sprawy organizacji praktyk studenckich reguluje Instrukcja Praktyk na kierunku zarządzanie, studia stacjonarne pierwszego stopnia.
  3. Niniejszy regulamin praktyk studenckich wchodzi w życie z dniem podjęcia.





Załączniki

Powiadom znajomego