W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Akademia Wychowania Fizycznego
im. Jerzego Kukuczki w Katowicach


ul. Mikołowska 72a, 40-065 Katowice


e-mail: rektorat@awf.katowice.pl
Adres skrzynki Epuap: /AWF/SkrytkaESP


tel. +48 32 2075100
fax. +48 32 2075200


NIP: 634-019-53-42, Regon: 000327882
Konto: 54 1050 1214 1000 0007 0000 7784

Zarządzenie nr ZDWZSiT 26/2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Dziekana Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
z dnia
w sprawie wprowadzenia Regulaminu praktyk studenckich kierunku zarządzanie na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką
uchylone przez/utraciło moc na podstawie ZDWZSiT 13/2023
Status uchylone

W związku z podjętą Uchwałą Nr RWZST-5-X/2/2020  Rady Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach z dnia 13 października 2020 r. w sprawie Regulaminu praktyk studenckich kierunku zarządzanie oraz działając na podstawie § 1 ust. 2 Zarządzenia 46/2019 Rektora Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach z dnia 1 października 2019 r. w sprawie określenia obszaru działania i zakresu obowiązków dziekanów AWF Katowice zarządzam, co następuje:

§ 1.
Wprowadzam Regulamin praktyk studenckich kierunku zarządzanie, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 


Dziekan
Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką

dr Grzegorz Mikrut

 

__________________________________________________________________________________________________

Załącznik nr 1 
do Zarządzenia Nr 26/2020 Dziekana WZST
z dnia 14 października 2020 r. 

 

REGULAMIN PRAKTYK STUDENCKICH
na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką na kierunku zarządzanie
Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach

§ 1.
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin praktyk studenckich (zwany dalej ,,regulaminem”) określa zakres i tryb odbywania praktyk studenckich (zwanych dalej ,,praktykami”) przewidzianych w programie studiów na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach (zwanego dalej ,,Wydziałem Zarządzania Sportem i Turystyką” lub „Uczelnią”).
  2. Praktyki studenckie stanowią integralną część planu studiów i programów nauczania, którym przypisana jest odpowiednia liczba punktów ECTS. 
  3. Praktyki studenckie mogą być realizowane w kraju i za granicą.
  4. Praktyki mogą być realizowane w sektorze usług sportowo – rekreacyjnych, turystycznych, w organizacjach nastawionych na zysk, jak i administracji publicznej oraz organizacjach non-profit. 
  5. Ogólny nadzór nad przebiegiem praktyk realizowanych w ramach planu studiów i programów nauczania Uczelni sprawuje kierownik (zwany dalej kierownikiem praktyk), zatrudniony na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką.

§ 2.
CELE PRAKTYK
 

Celem praktyki jest poznanie przez studenta funkcjonowania organizacji oraz nabycia wiedzy, umiejętności i kompetencji do praktycznego wykonywania zawodu, a także współpraca z otoczeniem zewnętrznym i współdziałanie w zespole pracowniczym.   


§ 3.
ORGANIZACJA I PRZEBIEG PRAKTYK

  1. Praktyki studenckie podlegają obligatoryjnemu zaliczeniu na studiach stacjonarnych, 
    a liczba godzin określona jest w planach studiów.
  2. Student może zrealizować dodatkową liczbę godzin praktyk.
  3. Termin realizacji praktyki nie może kolidować z innymi obowiązkowymi zajęciami studenta objętymi planami studiów i programami nauczania.
  4. Studentowi nie przysługuje żadne świadczenie od Uczelni z tytułu realizacji praktyki.
  5. Student zobowiązany jest spełnić wszelkie wymogi określone przez Instytucję, w której realizowana jest praktyka np. ubezpieczenie, badania, szczepienia. 


§ 4.
DOKUMENTACJA PRZEBIEGU PRAKTYKI STUDENCKIEJ

  1. Student zobowiązany jest do prowadzenia dziennika praktyk.
  2. Dziennik praktyk stanowi własność studenta i przedstawiany jest w przedsiębiorstwie/ organizacji w której student odbywa praktykę oraz na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką celem uzyskania zaliczenia praktyk.
  3. W dzienniku praktyk student odnotowuje przebieg zrealizowanej praktyki.
  4. Niezaliczenie praktyki jest równoznaczne z niezaliczeniem przedmiotu. 


§ 5.
ZWOLNIENIE Z ODBYCIA PRAKTYKI

  1. Student Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką może ubiegać się o zwolnienie z odbycia praktyki w części lub w całości w przypadku:
    1. szczególnej aktywności zawodowej związanej z profilem realizowanych studiów (specjalnością),
    2. udziału w wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, seminaria, warsztaty) 
      o znaczeniu międzynarodowym, 
    3. wykonywaniem umowy wolontariatu (według przedstawionych godzin pracy), 
    4. zaangażowaniu się w projekty badawcze i inne działania praktyczne na rzecz rozwoju Uczelni.
  2. Zgoda na zwolnienie studenta z realizacji praktyki zawodowej w całości lub części przypisanych w programie studiów godzin na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką wydawana jest przez kierownika praktyk na pisemny wniosek studenta. 
  3. Zakres zwolnienia z części liczby godzin praktyk zawodowych w danym roku akademickim opisany jest w Zarządzeniu Dziekana o częściowym rozliczeniu godzin praktyk zawodowych studentów Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką.

 

§ 6.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, a dotyczących praktyk studenckich, decyzje podejmuje kierownik praktyk.
  2. Sprawy organizacji praktyk studenckich reguluje Instrukcja Praktyk na kierunku zarządzanie, studia stacjonarne pierwszego stopnia.
  3. Niniejszy regulamin praktyk studenckich wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Załączniki

Powiadom znajomego