Uchwała nr RWZST-3-IV/1/2021
jakiego organu | Rady Wydziału |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | w sprawie opinii dotyczącej Regulaminu praktyk studenckich kierunku zarządzanie |
zmieniająca uchwałę nr | RWZST-5-X/2/2020, |
uchylona przez/utraciła moc na podstawie | RWZST-9-IX/1/2023 |
na podstawie | § 1 ust. 1 pkt 10 Uchwały Nr AR001-2-X/I/2019 Senatu AWF Katowice z dnia 29 października 2019 roku w sprawie ustalenia wytycznych dla Rad Wydziałów AWF Katowice oraz § 3 ust.1 pkt 8 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów, związku z § 1 pkt 3 uchwały Nr AR001-1-III/2021 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach z dnia 30 marca 2021 roku w sprawie uchwalenia zmian w Regulaminie studiów, Rada Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką wnioskuje o dokonanie następującej zmiany: |
status uchwały | uchylona |
Uwagi | Wniosek o zmianę w Regulaminie praktyk studenckich kierunku zarządzanie |
§ 1.
W Regulaminie praktyk studenckich na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką na kierunku zarządzanie, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 26/2020 Dziekana Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką AWF Katowice z dnia 14 października 2020 r. uchyla się § 5.
§ 2.
Tekst jednolity Regulaminu praktyk studenckich kierunku zarządzanie, stanowiący Załącznik Nr 1do niniejszej uchwały uwzględnienia zmianę, o której mowa w § 1.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
Uprawnionych do głosowania: 14 osób, obecnych: 13 osób, głosowało: 12 osób.
Głosowanie: 11 TAK, 0 NIE, 1 WSTRZ.
Rada Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach w głosowaniu jawnym przeważającą liczbą głosów podjęła uchwałę, wniosek o zmianę
w Regulaminie praktyk studenckich kierunku zarządzanie.
Dziekan
Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką
dr Grzegorz Mikrut
Załącznik Nr 1 do uchwały Nr RWZST-3-IV/1/2021
Rady Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką
Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
z dnia 13 kwietnia 2021 roku wniosek o zmianę
w Regulaminie praktyk studenckich kierunku zarządzanie
REGULAMIN PRAKTYK STUDENCKICH
na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką na kierunku zarządzanie
Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
§ 1.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin praktyk studenckich (zwany dalej ,,regulaminem”) określa zakres i tryb odbywania praktyk studenckich (zwanych dalej ,,praktykami”) przewidzianych w programie studiów na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach (zwanego dalej ,,Wydziałem Zarządzania Sportem i Turystyką” lub „Uczelnią”).
- Praktyki studenckie stanowią integralną część planu studiów i programów nauczania, którym przypisana jest odpowiednia liczba punktów ECTS.
- Praktyki studenckie mogą być realizowane w kraju i za granicą.
- Praktyki mogą być realizowane w sektorze usług sportowo – rekreacyjnych, turystycznych, w organizacjach nastawionych na zysk, jak i administracji publicznej oraz organizacjach non-profit.
- Ogólny nadzór nad przebiegiem praktyk realizowanych w ramach planu studiów
i programów nauczania Uczelni sprawuje kierownik (zwany dalej kierownikiem praktyk), zatrudniony na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką.
Celem praktyki jest poznanie przez studenta funkcjonowania organizacji oraz nabycia wiedzy, umiejętności i kompetencji do praktycznego wykonywania zawodu, a także współpraca z otoczeniem zewnętrznym i współdziałanie w zespole pracowniczym.
§ 3.
ORGANIZACJA I PRZEBIEG PRAKTYK
- Praktyki studenckie podlegają obligatoryjnemu zaliczeniu na studiach stacjonarnych, a liczba godzin określona jest w planach studiów.
- Student może zrealizować dodatkową liczbę godzin praktyk.
- Termin realizacji praktyki nie może kolidować z innymi obowiązkowymi zajęciami studenta objętymi planami studiów i programami nauczania.
- Studentowi nie przysługuje żadne świadczenie od Uczelni z tytułu realizacji praktyki.
- Student zobowiązany jest spełnić wszelkie wymogi określone przez Instytucję, w której realizowana jest praktyka np. ubezpieczenie, badania, szczepienia.
§ 4.
DOKUMENTACJA PRZEBIEGU PRAKTYKI STUDENCKIEJ
- Student zobowiązany jest do prowadzenia dziennika praktyk.
- Dziennik praktyk stanowi własność studenta i przedstawiany jest w przedsiębiorstwie/ organizacji w której student odbywa praktykę oraz na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką celem uzyskania zaliczenia praktyk.
- W dzienniku praktyk student odnotowuje przebieg zrealizowanej praktyki.
- Niezaliczenie praktyki jest równoznaczne z niezaliczeniem przedmiotu.
§ 5.
(uchylony)
§ 6.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, a dotyczących praktyk studenckich, decyzje podejmuje kierownik praktyk.
- Sprawy organizacji praktyk studenckich reguluje Instrukcja Praktyk na kierunku zarządzanie, studia stacjonarne pierwszego stopnia.
- Niniejszy regulamin praktyk studenckich wchodzi w życie z dniem podjęcia.