§ 1.
Przyjmuje się strategię Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach.      

§ 2.
Strategia Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej Uchwały.

§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
 
Uprawnionych do głosowania: 14 osób, obecnych: 10 osób, głosowało: 10 osób.
Głosowanie: 10 TAK, 0 NIE, 0 WSTRZ.

Rada Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach w głosowaniu jawnym jednogłośnie przyjęła strategię Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką Akademii  Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, zgodną ze Statutem Uczelni.

                                                                                                                                                                                                              

Dziekan Wydziału

Zarządzania Sportem i Turystyką
                                                                                                         
dr Grzegorz Mikrut
Załącznik nr 1
do Uchwały Nr RWZST-2-II/1/2021
z dnia 16 lutego 2021r.  

Strategia Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką
AWF Katowice
na lata 2021-2025 

Misja
Misją WZSiT jest kształcenie i rozwój menedżerów, przedsiębiorców i funkcjonariuszy publicznych w oparciu o najlepsze wzorce krajowe i międzynarodowe, aktywizujących kreatywność i innowacyjność w środowisku permanentnych i nieprzewidywalnych zmian na rzecz społeczeństwa i gospodarki opartej na wiedzy.

Wizja
Wydział Zarządzania Sportem i Turystyką -  innowacyjne i antycypacyjne centrum nauki i kształcenia, otwarte na nadchodzące zmiany, kierujące się uniwersalnymi wartościami i tradycjami akademickimi.

Wartości:
W1. Wiedza oparta na prawdzie, tworzona w drodze niezależnych i rzetelnych badań
W2. Wolność nauczania
W3. Wszechstronny rozwój człowieka w zakresie ciała, intelektu i ducha
W4. Zasady społeczeństwa obywatelskiego

Cele strategiczne
S1. Wysoka jakość i atrakcyjność kształcenia odpowiadająca na zmieniające się potrzeby.
S2. Prowadzenie wysokiej jakości badań naukowych.
S3. Współpraca z otoczeniem.
S4. Doskonalenie funkcjonowania Wydziału.

  

S1. Wysoka jakość i atrakcyjność kształcenia odpowiadająca na zmieniające się potrzeby.
lp. Cele cząstkowe Zadania
1. Podwyższenie jakości i atrakcyjności kształcenia w zakresie istniejących programów studiów Opracowanie i wdrożenie systemu jakości kształcenia
Opracowanie nowej architektury (modułowej) programów kształcenia oraz procedury ich aktualizacji pozwalającej na szybkie dostosowanie do pojawiających się potrzeb rynkowych
Wykorzystanie nowych technologii, w tym metod i narzędzi zdalnego kształcenia
Realizacja części programu kształcenia    w przyszłym środowisku pracy
2. Uruchomienie nowych kierunków i specjalności, studia podyplomowe Poszerzenie istniejącej oferty
Nawiązanie współpracy z atrakcyjnym partnerem zewnętrznym i realizacja studiów wspólnie z nim
3. Powiązanie kształcenia z badaniami i praktyką Promowanie wiedzy i postaw przedsiębiorczych, zarządzania projektowego, doskonalenie metod dydaktycznych w kierunku zwiększenia pracy własnej studentów
Włączanie studentów do prowadzonych badań, zachęcanie do publikacji
Opracowanie systemu motywującego studentów do prowadzenia badań, wykorzystywania zdobytej wiedzy do tworzenia innowacyjnych rozwiązań
Poszerzenie bazy partnerów ze środowiska społeczno-gospodarczego, u których studenci będą mogli odbywać praktyki w zakresie zarządzania i poszczególnych specjalności
4. Doskonalenie kompetencji dydaktycznych pracowników Promowanie nowoczesnych metod kształcenia (seminaria)
Wymiana doświadczeń
Staże pracowników w innych jednostkach naukowych, w tym zagranicznych
5. Internacjonalizacja kształcenia Zachęcanie studentów do wyjazdów na uczelnie zagraniczne
Przyjmowanie większej liczby studentów zagranicznych
Uruchamianie nowych przedmiotów/modułów w języku angielskim
Uruchomienie koła naukowego w języku angielskim

 



Załączniki:

Uchwała RWZST-2-II/1/2021
Załącznik nr 1 do Uchwały Nr RWZST-2-II/1/2021