§ 1.

W Regulaminie praktyk studenckich na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką na kierunku zarządzanie, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 26/2020 Dziekana Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką AWF Katowice  z dnia 14 października 2020 r. uchyla się § 5.    


§ 2.

Tekst jednolity Regulaminu praktyk studenckich kierunku zarządzanie, stanowiący Załącznik Nr 1do niniejszej uchwały uwzględnienia zmianę, o której mowa w § 1.  


§ 3.

Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

 
Uprawnionych do głosowania: 14 osób, obecnych: 13 osób, głosowało: 12 osób.
Głosowanie: 11 TAK, 0 NIE, 1 WSTRZ.

Rada Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach w głosowaniu jawnym przeważającą liczbą głosów podjęła uchwałę, wniosek o zmianę 
w Regulaminie praktyk studenckich kierunku zarządzanie.


Dziekan
Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką
dr Grzegorz Mikrut

 


 



Załącznik Nr 1 do uchwały Nr RWZST-3-IV/1/2021 
Rady Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką 
Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach 
 z dnia 13 kwietnia 2021 roku wniosek o zmianę 
w Regulaminie praktyk studenckich kierunku zarządzanie

 

REGULAMIN PRAKTYK STUDENCKICH
na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką na kierunku zarządzanie
Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach

 

§ 1.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin praktyk studenckich (zwany dalej ,,regulaminem”) określa zakres i tryb odbywania praktyk studenckich (zwanych dalej ,,praktykami”) przewidzianych w programie studiów na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach (zwanego dalej ,,Wydziałem Zarządzania Sportem i Turystyką” lub „Uczelnią”).
  2. Praktyki studenckie stanowią integralną część planu studiów i programów nauczania, którym przypisana jest odpowiednia liczba punktów ECTS. 
  3. Praktyki studenckie mogą być realizowane w kraju i za granicą.
  4. Praktyki mogą być realizowane w sektorze usług sportowo – rekreacyjnych, turystycznych, w organizacjach nastawionych na zysk, jak i administracji publicznej oraz organizacjach non-profit. 
  5. Ogólny nadzór nad przebiegiem praktyk realizowanych w ramach planu studiów 
    i programów nauczania Uczelni sprawuje kierownik (zwany dalej kierownikiem praktyk), zatrudniony na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką.

§ 2.
CELE PRAKTYK

Celem praktyki jest poznanie przez studenta funkcjonowania organizacji oraz nabycia wiedzy, umiejętności i kompetencji do praktycznego wykonywania zawodu, a także współpraca z otoczeniem zewnętrznym i współdziałanie w zespole pracowniczym.   


§ 3.

ORGANIZACJA I PRZEBIEG PRAKTYK

  1. Praktyki studenckie podlegają obligatoryjnemu zaliczeniu na studiach stacjonarnych, a liczba godzin określona jest w planach studiów.
  2. Student może zrealizować dodatkową liczbę godzin praktyk.
  3. Termin realizacji praktyki nie może kolidować z innymi obowiązkowymi zajęciami studenta objętymi planami studiów i programami nauczania.
  4. Studentowi nie przysługuje żadne świadczenie od Uczelni z tytułu realizacji praktyki.
  5. Student zobowiązany jest spełnić wszelkie wymogi określone przez Instytucję, w której realizowana jest praktyka np. ubezpieczenie, badania, szczepienia. 


§ 4.
DOKUMENTACJA PRZEBIEGU PRAKTYKI STUDENCKIEJ

  1. Student zobowiązany jest do prowadzenia dziennika praktyk.
  2. Dziennik praktyk stanowi własność studenta i przedstawiany jest w przedsiębiorstwie/ organizacji w której student odbywa praktykę oraz na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką celem uzyskania zaliczenia praktyk.
  3. W dzienniku praktyk student odnotowuje przebieg zrealizowanej praktyki.
  4. Niezaliczenie praktyki jest równoznaczne z niezaliczeniem przedmiotu.

§ 5.
(uchylony)

§ 6.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, a dotyczących praktyk studenckich, decyzje podejmuje kierownik praktyk.
  2. Sprawy organizacji praktyk studenckich reguluje Instrukcja Praktyk na kierunku zarządzanie, studia stacjonarne pierwszego stopnia.
  3. Niniejszy regulamin praktyk studenckich wchodzi w życie z dniem podjęcia.