§ 1.

Powołuje Komisję ds. zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w składzie:

1)   dr Damian Kania – Koordynator ds. dostępności

2)   mgr inż. Dominik Gołaszewski – Członek Komisji,

3)   mgr Małgorzata Kubasik- Członek Komisji,

4)   mgr Anna Malinowska – Członek Komisji,

5)   mgr Przemysław Pieniężny – Członek Komisji,

6)   dr Agnieszka Smykla – Członek Komisji.

§ 2.

1.      Do zadań Komisji należy: 

1)      wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Uczelnię;

2)      przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Uczelnię;

3)      monitorowanie działalności Uczelni, w zakresie zapewniania dostępności osobom 
ze szczególnymi potrzebami.

2.      Pracami Komisji kieruje Koordynator ds. zapewnienia dostępności osobom 
ze szczególnymi potrzebami jako jej Przewodniczący.

§ 3.

Do zadań Przewodniczącego należy w szczególności:

1)      kierowanie pracami Komisji;

2)      przyjmowanie rekomendacji oraz opinii od Członków Komisji w zakresie poprawy/zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami; 

3)      występowanie z wnioskami, rekomendacjami, opiniami do Rektora;

4)      sporządzanie sprawozdań wymaganych przepisami prawa. 

§4.

Do zadań Członków Komisji należy w szczególności:

1)   realizowanie zadań zleconych przez Przewodniczącego w ramach działalności Komisji;

2)   występowanie do Przewodniczącego z wnioskami, opracowywanie rekomendacji oraz opinii,

3)   współpraca przy sporządzaniu sprawozdań wymaganych przepisami prawa.

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



Załączniki:

Zarządzenie 15/2021